Neem contact met ons op
Bezoekadres
Randstad 21-35, Almere
Keizersgracht 482, Amsterdam
Lambertus Hortensiuslaan 17, Naarden
Traverse 3, Veenendaal
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 08:00 – 17:30.
Indien je het mobiele nummer hebt, zijn wij natuurlijk ook buiten deze tijden bereikbaar.
Veelgestelde vragen
Je kunt gewoon contact met ons opnemen, maar hier alvast wat antwoorden op de meest gestelde vragen
Is overstappen van accountant eenvoudig?
Wil je overstappen van accountant of van administratiekantoor? Wij verwelkomen je graag en zorgen ervoor dat de overgang naar ons kantoor soepel zal verlopen. Stap voor stap en hand in hand nemen we je mee in dit proces. Natuurlijk zorgen we dat de essentiële zaken direct staan, zodat je binnen no time je facturen vanuit je eigen omgeving kunt versturen.
Graag maken wij graag een afspraak om nader kennis te maken om zo onze dienstverlening optimaal op je af te stemmen.
Waarin verschillen jullie met een traditioneel accountantskantoor?
Als je ons kantoor bezoekt merk je het al: we zijn anders dan anderen. Geen afstand, jij wilt met ons samenwerken en wij met jou. Graag nemen wij de tijd om elkaar goed te leren kennen en zo de basis te leggen voor een goede en gelijkwaardige relatie. Wij inventariseren jouw financiële plannen en huidige situatie zodat wij samen kunnen bepalen op welke wijze wij jou het beste en meest effectief kunnen ondersteunen.
Wij zijn van mening dat je een ondernemer pas echt effectief kunt voorzien van financiële management-informatie door ze hierin persoonlijk en betrokken te begeleiden en te adviseren.
Werken jullie op uurbasis of met vaste prijzen?
Wij werken alleen en uitsluitend met vaste prijzen. Door de kennis en ervaring, de fase van de onderneming en dit gecombineerd met de steeds meer geautomatiseerde verwerkingsmogelijkheden, weten wij wat de tijdsbesteding per onderneming in grove schatting kan en mag zijn. Op basis van het kennismakingsgesprek vertalen we dit in een vaste prijs per boekjaar. Geen verassingen achteraf, maar heldere, duidelijke en snelle communicatie op voorhand.
Komt de groei van je onderneming in een versnelling, kies je voor een overname of kies je toch voor een herstructurering. Geen probleem, op voorhand nemen we additioneel werk met je door.
Koppelen jullie ook mijn webshop of CRM met de financiële administratie?
Er kunnen ontzettend veel pakketten worden gekoppeld worden met de financiële administratie. Wij helpen je graag om zo efficiënt mogelijk te werken. Mocht in een uitzonderlijk geval de koppeling niet te maken zijn, dan kijken we met je mee naar oplossing om de efficiency zoveel mogelijk ten goede te komen. Net iets verder kijken.
Vrijblijvend adviesgeprek
Neem vandaag contact met ons op en maak geheel vrijblijvend een afspraak.
Graag maken we kennis met je, je onderneming en je doelen, kansen en uitdagingen. Natuurlijk in een persoonlijk gesprek, zodat je weet wie je gaat ontzorgen en je een uitgebreide toelichting en uitleg krijgt van onze werkwijze. Als jouw eigen Personal Assistent helpen wij je graag bij het opzetten en/of digitaliseren van jouw financiële processen. Wij kunnen u ondersteunen bij het digitaal declareren en administreren, online jaarrekeningen en directe koppelingen met de Belastingdienst, de Kamer van Koophandel en banken.

Bouma & Van Loon Accountants en Adviseurs
verhoogt de productiviteit van je medewerkers

BVL & Co accountants en adviseurs
Randstad 21-35, Almere
(036 - 5359476)
Keizersgracht 482, Amsterdam
(020 - 3014025)
Traverse 3, 3905 NL Veenendaal
(0318 - 781010)
info@bvlenco.nl